Volg ons op Facebook
0
Volg ons op Facebook
INLOGGEN

Veelgestelde vragen

Je kunt ons altijd bereiken per e-mail als je vragen hebt. Stuur een mailtje naar info@automatten.nl en we proberen je zo spoedig mogelijk verder te helpen.

Bestellen

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Je kunt bij ons betalen met:

  • iDeal
  • Mistercash
  • Visa Credit Card
  • Mastercard Credit Card
  • Overschrijving

Hebben jullie ook kortingscodes en hoe kan ik deze toepassen?

Als er een kortingsactie is dan wordt deze via onze nieuwsbrief kenbaar gemaakt. Je kunt je onderaan deze pagina inschrijven voor deze nieuwsbrief en dan ben je altijd op de hoogte van onze laatste acties.

Hoe weet ik of mijn betaling / bestelling gelukt is?

Je krijgt automatisch een orderbevestiging over de e-mail. Mocht je deze na een uur nog niet ontvangen hebben, check dan ook je spam-box. Nog steeds niet? Neem dan contact met onze klantenservice op.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Nadat je bestelling geplaatst en betaald is, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Dit komt doordat jouw order direct doorgaat naar ons verwerkingproces.

Ik krijg mijn bestelling niet geplaatst, wat moet ik nu doen?

Lukt het niet om jouw bestelling te plaatsen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar kan ik mijn order inzien?

ANTWOORD NOG ONBEKEND

Kan ik ook achteraf betalen?

Voor zakelijke, terugkerende klanten binnen de autobranche is het mogelijk om op rekening te kopen en dus achteraf te betalen.

Ik ben een zakelijke klant. Kan ik in aanmerking komen voor een vaste korting?

Ben je een zakelijke klant binnen de autobranche en wil je vaker bij ons bestellen en ben je benieuwd naar de voordelen? Neem contact op met onze klantenservice.

Levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van een product staat altijd op de productpagina vermeld. Als je de bestelling al geplaatst hebt kun je de levertijd altijd nog terug vinden op je overbevestiging. Bestellingen worden altijd in een keer verzonden, langste levertijd is van toepassing dan.

Aan welke landen leveren jullie?

Wij leveren aan alle landen binnen de Europese Unie.

Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Ja, je kunt bij de betaling kiezen voor afhalen. Hiermee bespaar je verzendkosten. Je ontvangt van ons een e-mail als je bestelling klaar ligt.

Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen nadat ik een order heb geplaatst?

Is je bestelling nog niet verzonden, dan kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Neem daarvoor wel direct telefonisch contact op met onze klantenservice. Is je bestelling al verzonden dan kun je het vaak zelf nog aanpassen via de track & trace van de bezorgdienst.

In de track en trace zie ik dat mijn bestelling bezorgd is, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Is je pakket bezorgd via PostNL dan kun je via Track & Trace zelf contact openemen met de bezorger. Is je bestelling verstuurd met een andere vervoerder neem dan contact op met onze klantenservice.

Met welke bezorgdienst leveren jullie?

Bijna alle pakketten gaan met PostNL mee. Kofferbakmatten zullen verstuurd worden met DHL. Grotere pakketten worden bezorgd via Transmission.

Ik wil liever dat mijn pakket wordt verstuurd met DHL in plaats van PostNL, kan dat?

Ja, dat kan! Houd er rekening mee dat de bezorgkosten kunnen variëren per pakketdienst.

Kan ik als afleveradres een pakketpunt kiezen?

Momenteel is dit helaas nog niet mogelijk om afhaalpunt te selecteren in je winkelwagen. Let op dat je geen adresgegevens van een afhaalpunt invult. Deze zal door het afhaalpunt geweigerd worden.

Kan ik afleverinformatie doorgeven aan de bezorger?

Nee, niet direct bij ons op de website. Mogelijk wel later in de Track & Trace van de bezorgdienst.

Wat zijn de verzendkosten?

Deze zijn per land en vervoerder verschillend en zullen bij de betaalprocedure getoond worden. Momenteel zijn de kosten binnen Nederland € 4,95 en voor België € 6,95.

Retourneren & Garantie

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Ja, raadpleeg hiervoor deze pagina.

Voor wie zijn de retourkosten?

Het retourneren van een pakket is op eigen kosten en wordt niet door ons vergoed.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wij doen ons uiterste best om na ontvangst van jouw retour deze binnen drie werkdagen verwerkt te hebben.

Hoe lang is de garantie op mijn bestelling?

Op alle producten van automatten.nl is een garantietermijn van toepassing van 1 jaar, tenzij anders vermeld.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Wat vervelend! Maak een aantal foto's en stuur deze per e-mail naar: info@automatten.nl onder vermelding van jouw ordernummer. Wij kunnen dan direct voor je aan de slag.

Ik heb vorige week mijn bestelling retour gestuurd maar nog geen bevestiging ontvangen, is deze al binnen?

Op jouw verzendbevestiging vind je een Track & Trace code. Hiermee kun je zien waar je pakket zich op dat moment bevindt. Is deze bezorgd, dan kun je ervan uitgaan dat we deze binnen drie werkdagen proberen af te handelen.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

De retourtermijn is 14 dagen.

Account

Hoe kan ik bij jullie een account aanmaken?

Bij de start van het betaalproces krijg je de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit heeft als grote voordeel dat je jouw oude bestellingen gemakkelijk kunt terugzien.

Ik heb een bedrijf in de EU buiten NL. Kan ik BTW-vrij kopen?

Ja, het is mogelijk om BTW-vrij bij ons te kopen op voorwaarde dat je in het bezit bent van een geldig BTW-nummer. Deze kun je invullen bij het betaalproces. Het nummer zal automatisch geverifiëerd worden.

Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?

Rechtsboven op onze website vind je de mogelijkheid om in te loggen en je gegevens aan te passen. Hiervoor kun je klikken op het icoontje dat op een persoon lijkt.

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

Bij het inloggen vind je een link om een wachtwoord reset uit te voeren.

Hoe meld ik me af/aan voor de mailing/nieuwsbrief?

Als je nog geen account bij ons hebt vind je onderaan de website een blok waar je jouw e-mailadres kunt achterlaten. Bij ieder mailing die je van ons ontvangt kun je je altijd weer gemakkelijk uitschrijven.

Ik ben zakelijke klant binnen de EU buiten NL en ik heb zojuist de factuur ontvangen. Ik zie dat mijn BTW nummer hier niet op vermeld staat. Kunnen jullie de factuur aanpassen en de betaalde BTW terugstorten?

Nee, nadat je factuur gemaakt is kunnen en mogen wij deze niet meer wijzigen. Het betaalde BTW bedrag kunnen wij dan ook niet meer terugstorten.

Assortiment

Wat is de levertijd van de producten?

Bijna al onze producten zijn op voorraad en leveren we vaak de volgende werkdag al thuis bij je af (indien voor 15 uur besteld). Automatten worden in onze eigen fabriek in Zevenbergen speciaal voor jou gemaakt en hebben een korte productietijd. De levertijd van een product kan altijd gevonden worden op de productpagina.

Hebben jullie een winkel/showroom waar we langs kunnen komen?

Nee, wij hebben helaas geen winkel of showroom. Wij zijn een webshop en hebben alleen een productie- en magazijnlocatie.

Kan ik ook een bedrijfslogo of naam op mijn mat laten plaatsen?

Het is mogelijk om een bedrijfslogo of naam te plaatsen op automatten. Dit kan alleen bij grotere afnames. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wat is het verschil tussen een lage of een hoge kofferbakvloer?

Bij veel auto's zie je dat de vloer van een kofferbak in hoogte verstelbaar is. Als je de vloer in de hoge of lage stand hebt staan, veranderd dus ook de vorm van je kofferbakmat. Controleer daarom goed de producttekst en foto's zodat je zeker weet dat je de juiste versie besteld. Twijfel je nog? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je nog steeds een vraag? Stel deze dan aan ons op: info@automatten.nl.

Beoordelingen