Je kunt ons altijd bereiken per e-mail als je vragen hebt. Stuur een mailtje naar info@automatten.nl en we proberen je zo spoedig mogelijk verder te helpen.
Bestellen
Je kunt bij ons betalen met:
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Als er een kortingsactie is dan wordt deze via onze nieuwsbrief kenbaar gemaakt. Je kunt je onderaan deze pagina inschrijven voor deze nieuwsbrief en dan ben je altijd op de hoogte van onze laatste acties. Hebben jullie ook kortingscodes en hoe kan ik deze toepassen?
Je krijgt automatisch een orderbevestiging over de e-mail. Mocht je deze na een uur nog niet ontvangen hebben, check dan ook je spam-box. Nog steeds niet? Neem dan contact met onze klantenservice op. Hoe weet ik of mijn betaling / bestelling gelukt is?
Nadat je bestelling geplaatst en betaald is, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of annuleren. Dit komt doordat jouw order direct doorgaat naar ons verwerkingproces. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Lukt het niet om jouw bestelling te plaatsen, neem dan contact op met onze klantenservice. Ik krijg mijn bestelling niet geplaatst, wat moet ik nu doen?
Waar kan ik mijn order inzien?
Voor zakelijke, terugkerende klanten binnen de autobranche is het mogelijk om op rekening te kopen en dus achteraf te betalen. Kan ik ook achteraf betalen?
Ben je een zakelijke klant binnen de autobranche en wil je vaker bij ons bestellen en ben je benieuwd naar de voordelen? Neem contact op met onze klantenservice. Ik ben een zakelijke klant. Kan ik in aanmerking komen voor een vaste korting?
Levering
De levertijd van een product staat altijd op de productpagina vermeld. Als je de bestelling al geplaatst hebt kun je de levertijd altijd nog terug vinden op je overbevestiging. Bestellingen worden altijd in een keer verzonden, langste levertijd is van toepassing dan. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij leveren aan alle landen binnen de Europese Unie. Aan welke landen leveren jullie?
Ja, je kunt bij de betaling kiezen voor afhalen. Hiermee bespaar je verzendkosten. Je ontvangt van ons een e-mail als je bestelling klaar ligt. Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?
Is je bestelling nog niet verzonden, dan kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Neem daarvoor wel direct telefonisch contact op met onze klantenservice. Is je bestelling al verzonden dan kun je het vaak zelf nog aanpassen via de track & trace van de bezorgdienst. Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen nadat ik een order heb geplaatst?
Is je pakket bezorgd via PostNL dan kun je via Track & Trace zelf contact openemen met de bezorger. Is je bestelling verstuurd met een andere vervoerder neem dan contact op met onze klantenservice. In de track en trace zie ik dat mijn bestelling bezorgd is, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
Bijna alle pakketten gaan met PostNL mee. Kofferbakmatten zullen verstuurd worden met DHL. Grotere pakketten worden bezorgd via Transmission. Met welke bezorgdienst leveren jullie?
Ja, dat kan! Houd er rekening mee dat de bezorgkosten kunnen variëren per pakketdienst. Ik wil liever dat mijn pakket wordt verstuurd met DHL in plaats van PostNL, kan dat?
Momenteel is dit helaas nog niet mogelijk om afhaalpunt te selecteren in je winkelwagen. Let op dat je geen adresgegevens van een afhaalpunt invult. Deze zal door het afhaalpunt geweigerd worden. Kan ik als afleveradres een pakketpunt kiezen?
Nee, niet direct bij ons op de website. Mogelijk wel later in de Track & Trace van de bezorgdienst. Kan ik afleverinformatie doorgeven aan de bezorger?
Deze zijn per land en vervoerder verschillend en zullen bij de betaalprocedure getoond worden. Momenteel zijn de kosten binnen Nederland € 4,95 en voor België € 6,95. Wat zijn de verzendkosten?
Retourneren & Garantie
Ja, raadpleeg hiervoor deze pagina. Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Het retourneren van een pakket is op eigen kosten en wordt niet door ons vergoed. Voor wie zijn de retourkosten?
Wij doen ons uiterste best om na ontvangst van jouw retour deze binnen drie werkdagen verwerkt te hebben. Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Op alle producten van automatten.nl is een garantietermijn van toepassing van 1 jaar, tenzij anders vermeld. Hoe lang is de garantie op mijn bestelling?
Wat vervelend! Maak een aantal foto's en stuur deze per e-mail naar: info@automatten.nl onder vermelding van jouw ordernummer. Wij kunnen dan direct voor je aan de slag. Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Op jouw verzendbevestiging vind je een Track & Trace code. Hiermee kun je zien waar je pakket zich op dat moment bevindt. Is deze bezorgd, dan kun je ervan uitgaan dat we deze binnen drie werkdagen proberen af te handelen. Ik heb vorige week mijn bestelling retour gestuurd maar nog geen bevestiging ontvangen, is deze al binnen?
De retourtermijn is 14 dagen. Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Account
Bij de start van het betaalproces krijg je de mogelijkheid om een account aan te maken. Dit heeft als grote voordeel dat je jouw oude bestellingen gemakkelijk kunt terugzien. Hoe kan ik bij jullie een account aanmaken?
Ja, het is mogelijk om BTW-vrij bij ons te kopen op voorwaarde dat je in het bezit bent van een geldig BTW-nummer. Deze kun je invullen bij het betaalproces. Het nummer zal automatisch geverifiëerd worden. Ik heb een bedrijf in de EU buiten NL. Kan ik BTW-vrij kopen?
Rechtsboven op onze website vind je de mogelijkheid om in te loggen en je gegevens aan te passen. Hiervoor kun je klikken op het icoontje dat op een persoon lijkt. Hoe wijzig ik mijn accountgegevens?
Bij het inloggen vind je een link om een wachtwoord reset uit te voeren. Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?
Als je nog geen account bij ons hebt vind je onderaan de website een blok waar je jouw e-mailadres kunt achterlaten. Bij ieder mailing die je van ons ontvangt kun je je altijd weer gemakkelijk uitschrijven. Hoe meld ik me af/aan voor de mailing/nieuwsbrief?
Nee, nadat je factuur gemaakt is kunnen en mogen wij deze niet meer wijzigen. Het betaalde BTW bedrag kunnen wij dan ook niet meer terugstorten. Ik ben zakelijke klant binnen de EU buiten NL en ik heb zojuist de factuur ontvangen. Ik zie dat mijn BTW nummer hier niet op vermeld staat. Kunnen jullie de factuur aanpassen en de betaalde BTW terugstorten?
Assortiment
Bijna al onze producten zijn op voorraad en leveren we vaak de volgende werkdag al thuis bij je af (indien voor 15 uur besteld). Automatten worden in onze eigen fabriek in Zevenbergen speciaal voor jou gemaakt en hebben een korte productietijd. De levertijd van een product kan altijd gevonden worden op de productpagina. Wat is de levertijd van de producten?
Nee, wij hebben helaas geen winkel of showroom. Wij zijn een webshop en hebben alleen een productie- en magazijnlocatie. Hebben jullie een winkel/showroom waar we langs kunnen komen?
Het is mogelijk om een bedrijfslogo of naam te plaatsen op automatten. Dit kan alleen bij grotere afnames. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Kan ik ook een bedrijfslogo of naam op mijn mat laten plaatsen?
Bij veel auto's zie je dat de vloer van een kofferbak in hoogte verstelbaar is. Als je de vloer in de hoge of lage stand hebt staan, veranderd dus ook de vorm van je kofferbakmat. Controleer daarom goed de producttekst en foto's zodat je zeker weet dat je de juiste versie besteld. Twijfel je nog? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wat is het verschil tussen een lage of een hoge kofferbakvloer?
Heb je nog steeds een vraag? Stel deze dan aan ons op: info@automatten.nl.